Megjegyzés
|
végzendő feladatok:
A magánklinika ügyfélfogadó vagy várótermében látogatókat, ügyfeleket, vendégeket vagy betegeket fogad és üdvözöl, eligazodást, felvilágosítást, segítségnyújtást szolgáló információkat ad, beleértve az időpont-, személy- vagy helyszínegyeztetést is.
- az ügyfelek fogadása, üdvözlése személyes megkereséskor;
- korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
- ügyfelek telefonhívásainak, egyéb kommunikációs csatornán (e-mail, sms stb.) érkező üzeneteinek fogadása;
- az ügyféligények meghatározása, az igényeknek megfelelően adatok, információk számítógépes rendszerben történő megkeresése vagy rögzítése;
- az ügyfél igényeinek megfelelő útbaigazítás, tájékoztatás, segítségnyújtás, probléma kezelése;
- időpont, helyszín, vagy személyekkel való találkozás egyeztetése;
- ügyfelek tájékoztatása, tanácsadás, segítségnyújtás személyek, helyszínek, információk elérhetőségében, szükség esetén idegen nyelven is;
- iratok, kartonok, ívek, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása dokumentumkezelő rendszer alkalmazásával
- a szervezet működéséhez kapcsolódó listák, jegyzékek vezetése, kezelése;
- számítógépes vagy manuális rendszerek segítségével az ügyfelek költségelszámolásainak összeállítása és ellenőrzése;
- a távozó ügyfelek számlájának ellenőrzése és annak ellenértékének átvétele.
- ellenőrzés, napi elszámoltatás, házipénztár kezelése
- beszámolás a vezetőnek,
- betegfelvételi és elbocsátási dokumentumok kezelése;
|